B2B MARKETS για 2η χρονιά στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ

Η 8η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The Greek Fine Food Exhibition πιστή στις αξίες της για ενίσχυση της εξωστρέφειας των Ελλήνων παραγωγών και της οικονομίας, συνεχίζει για 2η χρονιά την δράση B2B Markets. Στόχος ένα exclusive event που θα ενώσει τους εκθέτες-παραγωγούς με τις μεγάλες αλυσίδες Retail.

Μετά την απόλυτη περσινή επιτυχία της, η ΕΞΠΟΤΡΟΦ θα φιλοξενήσει για 2η χρονιά τις μεγαλύτερες αλυσίδες Retail στην Ελλάδα όπως: ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ελληνικές Υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, METRO/MYMARKET, THE MART καθώς και το Yolenis Gastronomy Center στο πλαίσιο της δράσης B2B Markets powered by FnB Daily.
Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο οι εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία από 29 έως 31 Ιανουαρίου 2021 να παρουσιάσουν, σε συγκεκριμένο χρόνο και με προκαθορισμένη διαδικασία, τα προϊόντα τους, στους αγοραστές των μεγαλύτερων αλυσίδων super market και καταστημάτων τροφίμων.
Η πρωτοβουλία αυτή της έκθεσης έχει ως στόχο την ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των τοπικών προϊόντων, την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και την ενίσχυση της εξωστρέφειας.
Τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ, οι επαγγελματικές συναντήσεις των εκθετών με τις αλυσίδες retail θα διεξαχθούν εντός του εκθεσιακού κέντρου HELEXPO στη Λ. Κηφισίας στο Μαρούσι, σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα. Όλες οι συναντήσεις θα είναι εκ των προτέρων οργανωμένες και οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ποιοτικές συζητήσεις με τις εταιρείες και να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα ήρεμο περιβάλλον.
Πιο αναγκαία από ποτέ, η συγκεκριμένη δράση, δίνει την δυνατότητα στους Έλληνες παραγωγούς να αναπτύξουν την επιχειρηματική δραστηριότητά τους, μετά την κρίση που έφερε η πανδημία covid στη χώρα, την στιγμή ακριβώς που πραγματοποιείται ένα διεθνές restart στην οικονομία.
Η δράση B2B Markets powered by FnB Daily είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας των εταιρειών Notice Content and Services (FnBDaily) και της RMI (ΕΞΠΟΤΡΟΦ).

Δημοσιεύτηκε στα Νεα