323 ραντεβού στο πλαίσιο των «B2B MARKETS powered by FnB Daily»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το B2B MARKETS, η καινούρια για φέτος πρωτοβουλία της 7ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The Greek Fine Food Exhibition σε συνδιοργάνωση με το FnB Daily, το μεγαλύτερο newsletter των επαγγελματιών του κλάδου. Είχε ως στόχο να φέρει σε επαφή τους παραγωγούς – εκθέτες της έκθεσης με τους αγοραστές των μεγαλύτερων αλυσίδων σουπερμάρκετ: Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλος, Metro/My Market, The Mart και Yolenis.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο ημερών, οι εκθέτες που είχαν κλείσει ραντεβού μέσω της ειδικής πλατφόρμας, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στους αγοραστές των αλυσίδων σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες και με προκαθορισμένη διαδικασία.
Παρόλο που το πρόγραμμα ήταν πλήρες και τηρήθηκαν αυστηρά οι χρόνοι, πολλοί εκθέτες που δεν είχαν κλείσει ραντεβού, μπήκαν σε λίστα αναμονής και κατάφεραν ναm εξυπηρετηθούν. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 323 συναντήσεις, αρκετές εκ των οποίων δείχνει ότι θα καταλήξουν σε κάποια συμφωνία.
Μετά την επιτυχία αυτή και την ικανοποίηση που εκφράστηκε τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και από την πλευρά των αγοραστών, οι διοργανωτές της δράσης υποσχέθηκαν ότι θα επαναληφθεί ακόμα καλύτερη στην 8η ΕΞΠΟΤΡΟΦ.

Δημοσιεύτηκε στα Νεα
logo_rmi-sete