Μια σημαντική πρωτοβουλία από την 7η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The Greek Fine Food Exhibition για τους εκθέτες της
Στο πλαίσιο της 7ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ– The Greek Fine Food Exhibition (24-26 Ιανουαρίου 2020, Helexpo Μαρούσι), εγκαινιάζεται η δράση Β2Β Markets powered by FnBDAILY. Η πρωτοβουλία αυτή της έκθεσης έχει ως στόχο να φέρει σε επαφή μέσω ποιοτικών Β2Β ραντεβού τους παραγωγούς- εκθέτες της έκθεσης με τους αγοραστές των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων τροφίμων: ΑΒ Βασιλόπουλος, Metro / MyMarket, TheMart, Yolenis κ.α. για να τους παρουσιάσουν, σε συγκεκριμένο χρόνο και με προκαθορισμένη διαδικασία, τα προϊόντα τους.
Τα επαγγελματικά ραντεβού θα είναι εκ των προτέρων άρτια οργανωμένα και θα πραγματοποιηθούν σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του Helexpo. Θα διεξαχθούν την Παρασκευή 24/01 και το Σάββατο 25/01 2020 εντός του εκθεσιακού κέντρου στη Λ. Κηφισίας στο Μαρούσι.
Στο περιθώριο της δράσης αυτής οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ποιοτικές συναντήσεις και να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα ήρεμο περιβάλλον και όχι σε συνθήκες έκθεσης. Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία με στόχο την ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των τοπικών προϊόντων, την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και την ενίσχυση της εξωστρέφειας.
Η δράση αυτή είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας των εταιρειών Notice Content and Services (FnBDaily) και της RMI (ΕΞΠΟΤΡΟΦ).
Για περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη δράση, καλέστε στο 210 3634061, κυρία Εύα Τσιώνη.