1η ΕΞΠΟΤΡΟΦ

Η 1η ΕΞΠΟΤΡΟΦ αναδείχθηκε στην έκθεση « έκπληξη » της προηγούμενης σεζόν καθώς οι επισκέπτες της ξεπέρασαν τις 25.000 ενώ οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 165. Παράλληλα, η διοργάνωση προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία σε τηλεοπτικά κανάλια (μεταξύ των οποίων: ΑΝΤ1, ALPHA, STAR, ΣΚΑΪ, ΝΕΡΙΤ και πολλά τοπικά τηλεοπτικά κανάλια), σε πολλές ραδιοφωνικές εκπομπές με ζωντανές ανταποκρίσεις, στην πλειοψηφία των μεγάλων ηλεκτρονικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων, στα πόρταλ που ειδικεύονται στα τρόφιμα και τα ποτά και στις μεγάλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η 1η ΕΞΠΟΤΡΟΦ κίνησε το ενδιαφέρον επισκεπτών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ekdiloseis2

Ένας από τους λόγους που η 1η ΕΞΠΟΤΡΟΦ καθιερώθηκε ως μια μοναδική γιορτή χαράς για όλους τους επισκέπτες ήταν και οι παράλληλες εκδηλώσεις της. Highlight των εκδηλώσεων ήταν ο βραβευμένος με αστέρι Michelin Σεφ Λευτέρης Λαζάρου και η εκδήλωση «Μαγειρεύουμε Ελλάδα» όπου μαζί με καταξιωμένους επαγγελματίες Σεφ από κάθε γωνιά της χώρας μας, όπως η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης, μαγείρεψαν και κέρασαν τους επισκέπτες της έκθεσης τοπικές σπεσιαλιτέ και εδέσματα. Ταυτόχρονα, το μουσικοχορευτικό «Χορεύουμε Ελλάδα» με τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους και τα συγκροτήματα από όλη την Ελλάδα έδωσαν μια μοναδική Ελληνική νότα στην διοργάνωση.

Με δεδομένο ότι η ενότητα αυτή γνώρισε τεράστια επιτυχία και προβολή, έχουμε ήδη προγραμματίσει αντίστοιχες εκδηλώσεις και για την 2η ΕΞΠΟΤΡΟΦ. Αυτή τη φορά όμως οι εκθέτες και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν περαιτέρω, καθώς θα εγκαινιάσουμε μια νέα διαφημιστική ενέργεια, τα « χορηγικά stand ».

12στοιχείο

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

 

ok_logo_fp_gr_small2seletrope

Μια ακόμη σημαντική στιγμή της 1η ΕΞΠΟΤΡΟΦ ήταν και η διοργάνωση του 3ου Ελληνορωσικού Εξαγωγικού Συμποσίου: «Προωθώντας Ελληνικά προϊόντα στην ρωσική αγορά» κατά τη διάρκεια της έκθεσης κατά την οποία πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναντήσεις με Έλληνες παραγωγούς και Ρώσους επιχειρηματίες (περισσότερα εδώ, εδώ και εδώ). Με δεδομένες τις ευκαιρίες διείσδυσης στη Ρωσική αγορά για τους Έλληνες επιχειρηματίες αντιλαμβάνεται κανείς την ύψιστη σημασία της παράλληλης διοργάνωσης του συμποσίου κατά τη διάρκεια της έκθεσης και τις δυνατότητες που προκύπτουν από αυτή την ενέργεια. Τέλος, στα πλαίσια προώθησης των Ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, η διοργάνωση φιλοξένησε μια σημαντική αποστολή εμπορικών αντιπροσώπων του Σ.ΕΛ.Ε.ΤΡΟ.Π.Ε. (Σύνδεσμος Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων και Ποτών Εξωτερικού) κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι οποίοι πραγματοποίησαν σημαντικές συναντήσεις με Έλληνες παραγωγούς (περισσότερα εδω).

8στοιχείο

ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ 1ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ

Με βάση τα πραγματικά στοιχεία καταγραφής που πραγματοποιήσαμε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διοργάνωσης οι επισκέπτες της έκθεσης χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:


  • Επαγγελματίες του χώρου των τροφίμων 29%.

  • Έμποροι 16%.

  • Επαγγελματίες του χώρου της εστίασης 10%.

  • Ιδιώτες 15%.

  • Επαγγελματίες του χώρου των ποτών 9%.

  • Επαγγελματίες του χώρου των υπηρεσιών 7%.

  • Λοιπές κατηγορίες 6%.

  • Επαγγελματίες του χώρου των ξενοδοχείων 4%.

  • Επαγγελματίες με ειδίκευση στον εξοπλισμό 3%.

  • Media 2%.


ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΚΘΕΤΩΝ ΤΗΣ 1ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ

Πατήστε στην εικόνα για να κατεβάσετε τον κατάλογο εκθετών της 1ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΚΘΕΤΩΝ ΕΞΠΟΤΡΟΦ



×
Ακολουθήστε μας στο Facebook
Όχι ευχαριστώ
×
Μοιραστείτε το στο Facebook
Share
Όχι ευχαριστώ